zondag, november 19, 2006

New Camera

Ik wilde al een tijd een nieuwe fotocamera hebben. Otto had onze camera vaak mee naar zijn werk en bovendien wilde ik een kleinere camera hebben, die ook makkelijk in mijn handtas past. Na veel gespeur op kieskeurig, ben ik gisteren de stad ingeweest. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de Canon Power Shot A530:



Hij maakt echt hele mooie foto's! Ik moet alles nog wel even op mijn gemakje bestuderen, maar ik ben er helemaal blij mee! Hier nog even een foto van mijn knapperd (mét de nieuwe camera geschoten):



-----------------------------------------------------------------

I wanted to have a new camera for a while now. Otto often took our camera to his work and above that I wanted to have a smaller cam that easily fitted in my purse. After comparing a lot of cameras, I went shopping yesterdag. I bought a Canon Power Shot A530. The cam makes beautiful pictures (look at the pic of my beautiful son...)! I still have to learn a lot about it, but for now I'm so happy with it!

14 opmerkingen:

Daffie Online zei

Ben benieuwd wat voor prachtige fotooooos je allemaal gaat schieten met je nieuwe camera!
Enne.. die nieuwe foto van jezelf.. heb je die ook gemaakt met deze nieuwe camera? Superleuke foto!

FauveDesign zei

Owwwwwww you lucky girl!!!This camera is really awesome,love the quality of the pictures!!Can't wait to see what you come up with :D

Serai Meulen zei

wauw, dat lijkt me idd een supercamera. en zeg nou zelf, die knapperd van je die staat met wat voor camera er altijd goed op :D

R zei

He leuk zeg Charlotte!!!! Wij hebben ook een Canon Powerhot :)
En idd hele mooie foto van Julian, maar ik ben het eens met Serai!

Veel plezier met schieten!!!

Nicole zei

en nu maar foto's maken... enne die nieuwe foto van jouw is super!!!

gr Nicole

Anoniem zei

JOEPIE! Je hebt er een! Veel plezier ermee en wat een superknap koppie!!!

Miranda zei

O fijn zeg, een nieuwe camera! Je hebt je eigen fotomodel dus je kunt lekker aan de gang!

Anoniem zei

he... wat een super camera.... en je ventje blijft geweldig he ?

D@nielle zei

wat leuk een nieuwe voor in je tas, heb ik ook hoor dan zit je nooit zonder ! Maar wat moeilijk om een keuze te maken he .... veel plezier ermee maar dat zal wel lukken want je hebt je eigen schattige fotomodelletje !

Anoniem zei

He wat gaaf zeg! Dat is een hele mooie camera zeg!!!

En wat een super foto van je ventje! Echt heel erg leuk!!!

Francine zei

Oh heerlijk, een nieuwe camera! Veel plezier!

Marjolein zei

Heerlijk....... lijkt me echt super zo'n camera, ik ga hard sparen!! Veel plezier ermee!!

Angelique zei

Hahaha ! Dat is grappig & toevallig ! Ik heb zaterdag de Canon powershot A540 gekocht !

Regina Wedekind zei

O wat leuk, een nieuwe camera. Heel veel plezier ermee.