dinsdag, september 12, 2006

LO 10 is af...

... maar ik kan 'm helaas nog niet tonen! Hij komt namelijk in de nieuwste Scrap! te staan... jullie moeten dus nog even geduld hebben! :D Heb er eigen papier in verwerkt, daarom tel ik 'm mee voor mijn lo challenge... nu nog een lo maken en dan zit die opdracht er weer op. Daarna moet ik een nieuw CJ maken! Ook leuk! Heb het idee al in mijn hoofd, nu nog uitwerken. :D

Verder weer druk aan het werk. Wel weer lekker, hoor! Vandaag de introductiedag gehad, morgen beginnen we met de lessen. Ik heb er zin in dit jaar!

We hadden nog wel slecht nieuws, zo aan het begin van het schooljaar: zondag zijn twee oud-leerlingen van mij verongelukt... erg triest! Twee jongens, van 18 en 19 jaar, veel te hard (en zonder rijbewijs!) gereden en tegen een boom aangeknald... ik kan alleen maar hopen dat Julian niet zo'n coureur wordt! :S

2 opmerkingen:

corinne5 zei

ben benieuwd hoe je lo eruit ziet!

corinnexxx

D@nielle zei

Jammer dat we het nog niet kunnen zien ..... Ik vind het al knap dat je bijna op 10% zit zeg ! Wat voor CJ ga je maken ? grts, D@nielle