zaterdag, september 30, 2006

Nieuw scrapmateriaal!

Vanochtend zijn Julian en ik naar de kinderboerderij geweest. We hadden een bijeenkomst met de meiden van zwangerschapsgym en hun kinderen. Dat doen we een paar keer per jaar! Zo leuk om te zien hoe al die kinderen groter worden! Julian en Kim waren de enige kinderen die nog niet los kunnen lopen... :)

Jammer genoeg heb ik geen foto's meer kunnen maken bij de dieren, want de batterijen van mijn camera waren leeg... maar hier toch nog een paar foto's van mijn kanjer in de speeltuin van de kinderboerderij:


5 opmerkingen:

D@nielle zei

Nou met deze schattige foto's kom je al een heel eind !

Sweetgirl zei

Geweldige foto's! en heerlijk zo'n dagje uit

Anoniem zei

He Charlotte

wat zullen jullie het gezellig gehad hebben zeg! En wat leuk voor Julian om daar lekker tussen de beestjes te zijn!

Enne .. scrapse he!

Liefs Femke

Anoniem zei

Oh Charlotte...Hele gave foto's zeg!!!! Leuk dat jullie nog met zijn alle weggaan! En weer hele leuke scrap-foto's!
Lekker ventje heb je hoor! :D

Anoniem zei

Sorry vergeet mijn naam.... :D :D :D
Groetjes MirandaF