zaterdag, december 30, 2006

Another Sneak Peak :)

Vandaag heb ik de hele dag gescrapt met Boukje en Wendy. Heerlijk hoor, de tijd ging weer veel te snel! Maar ik heb veel opdrachten afgemaakt. Vier projecten voor de nieuwe Scrap! én de januari challenge van Memory Lane Scrapbooking. Ik heb voor het eerst bling bling cardstock van Bazzill gebruikt: fantastisch spul! Hier alvast een sneak peak:

-----------------------------------------------

I scrapped all day today together with Boukje and Wendy. It was great again, but unfortunately the day is over now... :( I finished a lot of things today: 4 projects for Scrap! Magazine ánd the January challenge for Memory Lane Scrapbooking. I worked with Bling Bling Cardstock for the first time: love that stuff! Here's a sneak peak.

5 opmerkingen:

Daffie Online zei

Bling Bling :)
Mooie kleurencombinatie zo met die Hambly en die Bazill...
Kan niet wachten!

Anoniem zei

Wat heb je een superproductieve scrapdag gehad! Ik ben heeeeel benieuwd naar je lo, ziet er spannend uit! Enne mooi he... bazzill bling...

Anoniem zei

heerlijk zeg dat je zo'n goeie scrapdag had en veel gedaan joh!
Dat bling bling cardstock lijkt me ook geweldig, heb er al wat kleurtjes van besteld dus kan het binnenkort met eigen ogen zien.
Ben benieuwd naar de rest van je layout hoor.

D@nielle zei

oooh ik ben benieuwd, niks gedaan hier helaas ..... Morgen ga ik lekker aan de slag !

Nicole zei

wow heb jij effe een goede dag gehad, zo veel kunnen afmaken, lukt me zelf nooit!!!!
Ben heel benieuwd...

gr Nicole